Loimuan onnenpyörä.

Läheisyyttä ja lämpöä

”Olet lämmin tyyppi”, ”Viileän tyylikäs”, ”Hyvää energiaa!” Näitä onnenpyörämme tervehdyksiä olisimme tänä kesänä olleet jakamassa yhdessä lämpimän juoman kera paikkakuntiemme kesätapahtumissa. Korona teki nämä suunnitelmat, ainakin alkukesän osalta tyhjiksi. Näin uuden Loimua-brändin lanseerauksesta jäi tämän vuoden osalta se yksi tärkeimmistä elementeistä eli ihmisten pariin jalkautuminen valitettavan vähäiseksi.

Miten saisimme lämmön välittymään ilman kohtaamista? Tähän pulmaan on tänä vuonna joutuneet meistä monet. Peruuntuneet tapaamiset isovanhempien ja lastenlasten kesken, peruuntuneet juhlat valmistuville, etätöissä erillään olo työyhteisöstä jne. Kaikkia näitä on korvattu siirtymällä verkkoon ja digikanaviin. Niin olemme mekin Loimuan lanseerauksessa. Nyt tehty suunnitelmallinen läsnäolo esim. some-kanavissamme sekä mielenkiintoisen sisällön luominen nettisivuille on noussut entistä tärkeämpään rooliin.

Kaikkein tärkein Loimuan brändissä kuitenkin kantaa läpi tämänkin ajan. Se mihin brändimme itse asiassa perustuu ja joka jokaisen loimualaisen perustyössä toteutuu osaamisella ja palvelevalla asenteella. Brändin rakentaminen kun ei ole markkinointitempauksia vaan sen elämistä joka päivä todeksi asiakkaillemme. Brändin lupaus ”Saamme lämmön elämään” konkretisoi perustehtävämme. Tuomme lämmön ihmisten koteihin, luotettavasti ja varmasti myös näinä aikoina, ja lämmöllä!